Wiii!

Wiiii vi van mot mölnlycke med 3-0 och sen fick vi också veta att vi ligger 3:a i serien. Mats våran tränare frågade ocksåom jag ville vara med på en talang tränin där dom tar ut några spelare till ett specielt stadslag. Det är bara några som blir uttagna till detta, Det blev jag , Ida, Emma Å, Hanna och Louise.Lite lycklig att dom tycker jag är duktig.
Sen innan matchen eller hela dagenhar jag haft as ont i vaden men nu gör det så ont att jag nästan inte kan gå jag börjar bli rädd att jag inte kan vara med på söndag då alla som kan i laget får åka på spelarlyftet.
Ingen mer uppdatering i dag ska sova nu mer i mon...


Här hoppar jag och Maxen 110cm lite stolt att hoppa såna häjder på en nodsvensk.

//Erika


Kommentarer
Sagt av: isabelle

Jag, Lisa och Olivia Radl ska också på en sån uttagning :D

2011-05-18 @ 14:35:34
URL: http://bbloggbyisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0