sorry för dålig uppdatering!

Förlåt har inte ens haft tid att starta daton. Först kom jag hem semn åkte jag tillbaka till kungälv för att kollamit ben eftersom jag har haft jätte ont i det, och det va en överansträngning så nu måste jag vila så det blir inget med spelarlyftet på söndag vilkt jag är jätte ledsen för. Fast det är bätre att vila sig till stadslagsuttagningen nästa vecka :D
och sen när jag kom hem från kungälv sa pappa att han har bestält en  vit iphone 4 till mig :D
Inte lite lycklig :D

Mitt ridpass

I dag hoppade jag på Maximus det gick jätte bra han sköte sig jätte bra.  Jag la upp studs huinder i mitten coh en oxer  & ett reke på sidorna.
i dag hoppade vi som högst 1m. vilket jag är väldigt nöjd med . Vi kunde ha hoppat 1,20m utna problem men efterom vi inte har hopat pålenge så fickj detta räcka.

ingen mer uppdatering i dag....


min snart :D

just det blir nog inte så bra uppdatering ska till vårcupen i mon<33

// Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0