Segen är vår!

Wii! vi van och jag gjorde en mål. Det blev 3-1 till oss hanna gjorde första jag gjorde andra och Emma Å gjorde tredje.

I mon blir det en jätte skörn dag böjar halv 19 och så ska vi bara vara ute och spela bränboll hela dagne med 7B.
sen när vi har slutata ska jag hem till ida innan träningen och kolla när hon hopptränar Robban.


Dagens ridpass.
I dag red jag, Mamma och Sara ut en liten runda vi både skritade travade och galopperade. Jag riider ju Banagher varenda Onsdag så det gjorde jag i dag också. Han sköte sig bra hela vägen. Han va pigg och framot och ville bara galoppera hela tiden vilket är jette posetivt. För när jag började rida honom ville och kunde och orkade han ingenting han hade inga muskler och ingen kondis. Men nu har han fåt jätte bra kondis och en massa muskler:D



Jag ska också anmela mig till hen pay and jumpe tävling på nationaldagen. Jag ska bara fråga Annica om vi kan låna deras transport först.

Detta blir det sista inlägget så puss.....¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0