Om mig - ida carlsbogård

Hej!
Jag heter ida carlsbogård och bor såklart i romelanda. Jag är 14 år och mitt största intresse är väl hästar och sånt! Jag hade en egen ponny som hette Alice men vi fick avliva henne för 1 ½ månad sen och det var det värsta i mitt liv hitintills. När jag inte är i skolan, rider eller bloggar är spelar jag fotboll och är med kompisar. Spelar i det bästa laget , Romelanda UF. Just nu rider jag en annan d-ponny som heter Juno Robin (kallas Robban) som är på bilderna på headern. Han rider jag ca. 3-4 gånger i veckan, ibland kanske det bara blir två gånger i veckan. Sedan rider jag på ridskola som heter Lundens Ridskola, och hjälper även till att rida ridlärarens hästar ibland.
Jag ska även börja tävla Robban lite mer nu till sommarn och jag hoppas iallafall på att kunna starta en L:B kanske? :D

Men iallafall, då fick ni veta lite om mig. Komentera om ni har några frågor :)


Sista ridturen på Alice (L) saknar dej!


Juno Robin & jaag.




// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0