Min dag!!

Har varig i skoaln hela dagen. Ganska segt men rasterna va roliga. Vi hade ingen idrott i dag för dom va på något möte idrottslärarna men vi va endå tvugna att vara kvar man fick inte åka hem får dom va tvugna att pricka av oss när lektionen va slut, svin jobbigt så jag och ida missade 2 bussen med 10 minuter så vi fick sitta i skolan och vänta på nästa bussi mer än 1 timma:( inte jätte kul.
Aja till det roliga. Jag ska alldeles strax åka upp till stalletoch rida Banagher.  Det blir markarbete i dag massa bomar på marken och upphöjda. Tar nog med kameran upp ska fjäska med mamma atthon ska ta kort.

Mer uppdatering när jag kommer hem.......



// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0