Love when you smile to me.

Hemma från en jätte hälig ridpass. Först skrittade jag fram honom sen började jag jogga lite över 4 bommar i mitten. Sen började jag galoppera och efter några varv när hans galopp kändes bra och mjuk så började jag hoppa ett litet krys. Han drar sig alltid åt vänster när man hoppar så jag har liet pråblem när jag ska hoppa hinder med hinderstöd för jag klämer benet i blan för han hoppar rakt in i stödet.Men i dag gick det jätte bra han hoppade nästan friviligt i mitten varenda gång, och sen efter några gånger hoppade jag sockerbitarna som han också glatt hoppade över.


Maximus

Banagher
Glömde kameran hemma så jag tog 2 bilde med mobilen i stället.
Jag filmade också som jag kanske lägger upp sen när ida har lärt mig hur man gör:D
Aja ska snart sova ska bara kolla på Glee och Greys anatomy.
puss

//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0