Lite om Erika.

Erika här, Jag tänkte beräta lite om mig själv då.

Jag bor i Romelanda, I ett ganska stort hus mitt rum är lagom stort. Jag har en mamma en pappa och en lilla syster och en katt som heter Smilla och en häst som heter Maximus.
Jag går i 7A på Thorildskolan. På fritiden spelar jag fotboll, innebandyoch så rider jag på ridskola och min egen häst + min sköthäst Banagher. Min bästa kompisär Ida Carlsbogård och sen har jag massa kompisar till. 

Lite om Mina hästar.

Namn:
Maximus

Ras: Nordsvensk Travare Halvblod

Färg: Brun med nästan Svart man och svans.

Ålder: 17 år

Född: 1994




Namn: Banagher

Ras: Tincker

Färg: skäck vit med svarta fläckar.

Ålder: 17 år

Född: 1994

Ägare: Maggan

Det va lite om mig.

// Erika


Kommentarer
Sagt av: Anonym

Är Banagher din häst?:)



2011-05-17 @ 16:05:27
URL: http://cleoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0