Heeej!!

Just nu sitter jag hemma hos Ida. Vi har ätigt och just nu holler vi på att fixa en header eftersom vi bara har en tillfälig just nu. Senar ska i åka och spela match mot mölnlycke, Vi kommer vinna eller jag hoppas det.
Det blir ingen ridning i dag heller eftersom jag inte hinner det, Men i mon då ska jag öva markarbete med Banagher och mamma ska rida Maximus.
Jag är lite sur nu för ridskolan har stänkt i 2 hela veckor eftersom det går en förkylning där.
Mer uppdatering kommer under dagen......

Jag skulle vara väldigt tacksam om ni komenterade om vad ni vill läsa om.

Banagher:D






Maximus.




Kommentarer
Sagt av: Nora

Om du inte visste det Erika, så ska jag flytta min häst till stallet du har din häst! :D Så kanske till helgen redan eller typ nästa så har jag nog min häst där!:) <3

2011-05-17 @ 16:51:00
URL: http://classicalpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0