Tjeeenare mannen ! (a)

Heej, sorry att jag inte har bloggat men ska berätta vad jag har gjort från och med igår till nu! ^^

Igår red jag ju först på ridskolan, hade tottebäbis ! (L) Blev ett lite lättare pass i paddocken med bakdelsvändning. Han var superduktig och var riktigt pigg! Han jobbade jättefint i form också. Har haft han ganska mycket nu på vårterminen och vi har jobbat mycket med att han ska fram med nosen, han krullar gärna ihop sej. Men det gick riktigt bra !

Sedan åkte vi hem till frida en liten stund. Vi va med deras granne lukas, men han va inte så social han spela bara cod hela tiden x'd sov över hos frida sen också och idag så gick vi till mumin och tog en liten prommis med han. Så söt är han!
Sedan hjälpte vi att göra ordning lite för fridas släktkalas sen vid 5. Ska dit :)

Kommer upp lite tidinställda under kvällen och kan säkert göra ngt inlägg där också.
PUSS PÅ ER !!



jag vet att denna bilden visas mycket,men hon är så fiiin min älskade aluette<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0