Tja!

I dag har jag bara varigt och handlat och inte så mycet mer. Jag ska snart åka eller gå upp till stallet( Det beror om min pappa kan köra mig). Det är dressyr som står på shemat i dag. Sara ska även fotografera mig när jag rider som ni får se sen:D Der blir en blå outfit i dag med blåa ridbxor, blå tröja. blåa benlindor, blått shabrak och blått swarowski panband.
I kväll ska jag också rida på Lunden. Mamma sa att det skulle vara markarbete men pernilla va inte säker det kanske blir hoppning också :D det får vi hoppas på . Eftersom det inte är min grupp jag ska rida i så vet jag inte vilken häst jag kommer få.











lite söta bilder på mig och ida från skövde:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0