Svar på Frågestunden, IDA CARLSBOGÅRD!

Här e svaren på frågestunden, från ida ! <3

ida, erkänn jag är bäst?
vrf är du så söt?
rider du på ridskola nu?

Svar: Haha jennifer (jennyfer) du kan anteckna att jag är bääst! (a)
Hehe det är jag inte x'D
Japp , det gör jag! Lundens gård, heter den. Det är egentligen en privat ridskola, men man kan kalla det för en ridskola efter som man lär sig rida där (y)

Vad har du för mål med er blogg, satsar du/ni på en storblogg eller bloggar för nöjes skull och bara väntar och ser? :)
Och jag tycker vi får göra ngt någon dag! :) <33333
Favorit märken?

Svar:
1. Asså det är nog lite både och, det är ju kul om det skulle bli en storblogg men samtidigt är det väldigt kul att blogga!
2. Aa! <33333
3. Antar att du menar hästmärken, hehe.. Men HV Polo, Kingsland, Eskadron, Scapa! <3

Älskar du alfons?
till ida;))

Svar: Nejjj!

Har ni pojkvänner ? :D

Svar: Nä!

Spelar ni i någon sport ?

Svar: Yes, går i fotboll också! :D ROMELANDA UF!

Går ni på thorild ?

Svar: yaoo..

Har ni några andra djur än hästar ? :D

Svar: Inte nu, men har haft 8 kaniner sen jag va liiiten! Ähm, fast om dammråttor räknas har jag sjukt många djur :$

Bor ni grannar? :p

Svar: Nope! ;)

Vad heter ida i mellan namn? ;))

Svar: Marie! :D

vem har gjort eran header? :p

Svar: Det är jag, Ida Marie Carlsbogård.

Vad har du för mål med Robban? :D
Vem är din största idol? :)
Förebilder? :)

Svar:
1. Hmm, asså komma ut på lite lokala tävlingar och kanske placera oss i nån L:D - L:C , hade varit kul och jag tror att han skulle kunna uppnå det han är ju såpas duktig! :D
2. Inom ridningen är det väl typ alla de som rider jätteduktigt!
3. Haha en ganska rolig grej är att min förebild inom tid är nellie berntsson. Det känns typ som hon hinner med allt , och när jag kanske säger såhär " Klockan är 11 och jag ska vara hos någon kl. 1 och jag måste verkligen hinna rida idag men jag tror nog inte att jag hinner ... hmm... nääh nelllie berntsson hinner med allting då måste jag hinna med att rida&sköta en ponny på 2-3 timmar? xD Men annars är det måånga...


ida.
1. hur hur högt i klasserna vill du komma med robban, och hur långt tror du ni kommer gå ?
2. när är nästa tävling inplanerad?
3. erkänn vi är bäst (a) <3333333333333333333

Svar:
1. Jag vet faktiskt inte riktigt, man ska ju inte ha för höga förväntningar. Men jag tror att det kommer bli max L:B, men man vet aldrig? Det kanske blir högre, det kanske blir lägre..
2. Ingen just nu, men blir väl snart nu när jag har tagit mitt gröna kort och det !
3. FELICIA (L) IDA ! <33333333333333333333333

Hoppas ni blev nöjda med svaren! Ni får säga till när ni vill ha en till frågestund! :D

Kommentarer
Sagt av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

hihi, jag tycker du kan fråga mig nåt på min frågestund :* <3

2011-06-07 @ 14:28:55
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0