Stressa, stressa, stressa

Hej på er !
Hinner bara skriva en snabbis här.

Idag har det ju varit sommarfotbollsskola, och vi kom 4;a (sist i A-slutspelet, men 4;a av 8 lag) i dendär cupen. Det var ganska bra, men i semifinalen hade vi sämsta domaren ever, som hejade på det andra laget. Typ en viss Fredrik Sjöberg -.-
Aja, det va sjukt kul iaf! Sen körde vi vattenkrig efteråt och det va riktigt kul, och blött! :O

Sedan då åkte jag direkt hem och tog på mig ridkläderna. Skulle upp till Robban och rida han barbacka i paddocken en stund. OCH HERREGUD, vad fint han gick! Asså det kändes sååå bra, han gick jättefint i form oså :') Hade ställt upp ett litet kryss och slalomkonor , meningen med detta passet va egentligen bara att ha kul så vi hoppade lite också. Haha, en martingal hade behövts kände jag då xD Jääävlar vad han drar upp huvudet utan den! :o men sen fick han lugnat ner sig lite och då gick det mkt bättre!
Körde lite så, ett hopp(i galopp)-trav, slalom-skritt-trav,volt-hopp(i galopp)-trav osv. Jaa, så det gick verkligen super idag!

Om ca. 10 minuter ska jag till Lunden och rida! :D vet inte vem jag ska ha? xD hihi, spelar typ ingen roll..


hihi, charmig bild :3

/ ida carlsbooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0