städat ..

Nu har jag städat skåpen och det, riktigt nöjd.
Hittade massa kläder och saker som jag har letat efter :D Goodie!
Bl.a ett rosa schabrak och nåra t-shirtar som har varit borta. Sedan hittade jag två dressyrträns och mitt knallrosa täcke också! :D

VARNING xD, MOBILBILDER! :O

Man ser ju inte direkt jättebra, menmen.
Högra skåpet- Ridstrumpor, schabrak,ridskor
Understa lådan - Handskar
Andra&tredje lådan- Systers ridbyxor & tröjjor
Högsta och näst högsta - Mina ridbyxor & tröjjor
Brevid-vänster - Säkerhetsvästar & hjälmar
Brevid höger - Några utan jackorna


Nedersta hyllan - typ tjocktröjor, regnkläder
Mellersta hyllan - extra grejer (låna ut och så) + mammas ridsaker.
Översta hyllan - Lite fler schabrak och en sadelgjord


Ojoj, man ser verkligen typ ingenting. Men här hittade jag i en påse två dressyrträns, två par tyglar, tre grimmor och en flughuva. Hehe yeah..


Det rosa täcket också, dock blir det inte sådär jättebra kvalité på bilderna med min mobil (a)

// ida carlsbogård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0