schteeeek

Hihi , efter ridpasset la jag mej på studsmattan oh där somna jag i ca. 2 timmar! Så nu är jag lite lite brunare :D
SSkönt va det.

ridpasset idag då!
Red först bort till frida och dom , skritta och trava en pytteliten bit. Sen fortsatte vi rida lite i paddocken, trava i ett bra tempo med låg form och sen galopperade vi. Han kändes ändå pigg, även om det typ va +30 grader ute ! o.o Sen travade och galopperade jag lite utan stigbyglar.
Han var riktigt duktig , lagom ridpass i en sånhär värme!

Btw, min syster och våran granne ska vara med i ett av numren på lotta på liseberg idag :O Men jag vet inte vilket och inte heller vad dom ska göra .. tv4 kl. 20.00 iaf!


Kommentarer
Sagt av: My Carlsson

om du vill, isf hur många bilder ska jag mejla? :D

2011-06-27 @ 20:00:35
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0