inte bloggat på hela dagen..

Men har haft fullt upp i det fina vädret som har varit idag! Först var jag ute lite, solade lite och sånt! Sedan var jag tvungen att städa mitt rum -.- mindre kul menmen det skulle göras idag, skulle egentligen gjort det igår :D

Sedan övade jag lite till på grönt kort provet som skulle vara idag, och jag KLARADE DET!!!!
Så nu har jag äntligen det gröna kortet iaf!Känns bra..

men aa , annars har det väl inte hänt så mke mer, ska rida robban imon och sen ska jag ut till orust på amalias tjejkväll, så uppdateringen imon kommer nog inte va den bästa den heller ! :( Men hoppas ni står ut med det !
ska snart sova tänkte jag, godnatt!


Kommentarer
Sagt av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

gött, då kan du snart tävla lokalt du också! :D <3

fast bara ryttarlicensen kvar ;) <3

2011-06-04 @ 12:38:33
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0