hemma igen!

Hejhej!  saknat mej?!
Nu är jag äntligen hemkommen från dalsland. Det var mysigt att busa med hunden,freja heter den. Hon är riktigt söt och buusig. Sen bada vi också och kolla på film på kvällen! mys.

Sen åkte vi iväg ganska tidigt, vi åkte förbi Torp och stannade där typ i 2-3 timmar , hittade två par nya skor och en skolavslutningsklänning + ett par assnygga shorts från bikbok. Sen var vi ju solklart inne på Hööks och va jag hittade där kommer i ett annat inlägg. Såg även Nellie Berntsson , lika söt i verkligheten som på bilderna på bloggen!


Sånna här, fast i en liten annan färg.

Imon ska jag va med Carro, Erika och Annelie tror jag och sen blir det fotbollsträning! Skönt att jag bara går i skolan 3 dagar denna vecka också, är nämligen ledig på fredag för då är det min systers student ! <3
Kraaaaaam från Ida Carlsbogård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0