Hemma igen.

Helluu alla underbara bloggläsare! (a)
Nu är vi hemma igen från Skövde! Dom åkte ut i kvartsfinalen mot nått grönt lag, det va synd..
Vi åkte hem och jag gick direkt upp till stallet för jag skulle rida Robban en stund i paddocken! Det gick jättebra, fokuserade mest på lösgjordhet genom att göra skänkelvikningar, rida på åttor & serpentinbågar och ställa och böja. Han va riktigt lösgjod i slutet och han slappnade av. Mest i trav för att det gick inte att galoppera så mycket för paddocken va helt genomblöt.
Men han var en duktig pålle idag! :D


En söt bild på mig och erika för ett tag sen , som feliciasötnos har fotat! :)

Imon är det Sommarfotbollsskola! Ska bli askul då alla som spelar 11-manna slås ihop så det kommer bli några från vårat lag (F97/98) och sedan grabbarna i P97/96 och P98 . Hehe, problemnet e att det inte ska va så bra väder imon... Men aja, det får la funka ändå!
Sen ska jag hem och rida på robban med Pia & Lilly eller rida med frida(kanske hennes moster?) på antingen robban eller Längtan. Mysig dag det kommer bli imorgon asså! :D

Aja ska nog sova snart, har inte direkt sovit jättemycket dom senaste nätterna ;P
p u s s  p å  e r ;* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0