godmorgon! (a)

Haha, nä jag skoja bara !
Men jag har ju varit på rufdagen till kl. 2 och sov nu i ett par timmar. Jag känner att jag inte har fått sova ut på väldigt länge nu, och ska spela match imorn med, samling kl. 11 så det får väl vänta ett tag till...

Men rufdagen va iaf kul, vi blandade ju från alla lagen i ruf. Jag kom i vatikanstaterna eller vad det hette, men vi gick inte vidare till final xD. Men iallafall va det kul, och det är väl det viktiga?! *host*
Sedan blir det antingen tillbaka till ruf o grilla och så, men det va inte säkert att det blev ngt nu för det va inte så mycket intresse till det .. För i så fall om det inte blir ngt kommer några hem till oss istället och äter upp studentmaten ! <3

men jaa, vi hörs väl? Erika har inte bloggat på ett tag nu :o , undra vart hon har tagit vägen asso ?
aja, får la ta och göra lite roliga inlägg dårå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0