Dagen!

Så himmla hälig dag alltså. Först vaknar jag typ halv 10 och ser att det typ inte är ett molln på himmlen. Sen kl halv 11 åker jag till utesimmbadet för att möta Isabelle och Lisa där. Två as häliga brudar. Så på utesimmbadet har jag spenderat min dag. Sen på Kvällen hoppad jag Maximus. Han gick as bra det blev bara upp till 80 tror jag men vi tänkte mer på tekniken... 
BTW. I min ska jag tävla på Jenny Lund med honnom i hippning 70 och 80 blir höjderna. 
Det börjar kl 5 om ni vill komma upp och kolla på mig. Jag har en blå transport med en typ sand grön färjad bil:D
Leta effter en nordsvensk så hittar ni mig jag blir nog den enda med en sådan ras.



En bild från våran första tävling även detta va på Jenny lund på samma tävling som jag ska på i mon:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0