Tv

HEJHEJ!
Emma och dom åkte hem för en stund sen, det blev ingen träning idag visst, den va inställd men dom hade inte sagt ngt till oss. Så hennes familj kom hem till oss en stund.
När dom åkte slog jag direkt över till ridsporten och såg det sista av Laghoppningen i Achaen. Just nu är det dressyr i florida eller något? :) Tinne Vilhelmsson-Silfén är med där och hon kom tvåa tror jag :D Så det var bra.

Justeja, funderar på att åka till Jump N Glommen i Varberg till helgen och kolla, hade varit kul! :D Ska bara hitta ngn som vill följa med så tror jag också att ja får övertala pappa till att köra oss ner dit också XD
imorgon ska jag eventuellt kolla på gothiamatcher, min kusin och min syssling spelar där. Så det är väl det som händer.

ha det göttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0