Tre hästar & Sadelkammarn

Hej på er :D
Just nu kom jag precis hem från Tre hästar & Sadelkammarn!
På tre hästar köpte jag röda john whitaker ridbyxor, aaaaaaaaaasnöjd! :D Åh, dom är så sköna! :)
Det fanns även ganska billiga schabrak, som Hv polo, lamicell, glengordon osv. men det var ju ingen mening att köpa det idag tyvärr ;)
Sedan kollade jag på hjälmar men det blir ingen GPA för mamma tyckte det kosta alldeles förmycket :( Men vi får se vad det blir, när man går efter hennes priser blir det väl en eurolite...

Sen åkte vi till Sadelkammarn, den nya ridsportaffären i kungälv. Och det var jättefint, bra priser och ändå ganska mycket bra grejjer! Åkte mest dit för att kolla hur det såg ut och så, så jag köpte inget.
Nu väntar jag på erika för hon ska komma och låna böcker av mig som hon ska ha med på resan!


hihihhiiii :')
hejdå sålänge!



Kommentarer
Sagt av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

sv; Jag tror jag såg dig med! Eller iaf fin mamma ;) Var Frida med? haha ;D <3

2011-07-15 @ 16:04:28
URL: http://silverponny.blogg.se/
Sagt av: Mysan Carlsson

Du ser, du var i stan idag igen, du kunde svängt förbi posten?



Tycker du jag är jobbig så är det ju bara skicka iväg schabraket som jag faktiskt har vunnit!

2011-07-15 @ 16:57:28
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0