Stranden

Hejsan :D Just nu ligger jag på stranden och solar lite! det är varmt men inte sådär jättemycket sol som kommer fram hela tiden. Vi har bestämt att vi åker hem imorgon... Igår åkte vi till Göksäter som är typ en ganska stor affär med massa grejer! bland annat finns det lite häst grejer där så jag hitta ett vitt schabrak medguldkant som passar till min guld/vita outfit ;D så det blev jättebra så. Sen på kvällen grillade vi och åt glass! Muuuuuums Ni får ha det bra så syns vi antingen ikväll eller imorgon, vi åker hem på förmiddagen imorgon så ska vi bara åka till Stenungsund och göra ett pass till min syster och hitta en bikini till mig :) så vi hörs! :D // ida carlsboggård (L)

Kommentarer
Sagt av: Mysan Carlsson

OCH DU HAR FORTFARANDE INTE SKICKAT SCHABRAKET?



hoppas du skickar det inom en vecka!

2011-07-05 @ 16:03:36
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0