sorry för dålig updatee!

Hejhej !
Sorry för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har i ridit och gjort iordning hinder och kört mumin idag!
Först fick jag gå upp halv 10, mkt tidigt så jag höll på att dö! Herremingud, ja.
Skulle ut på en tur med emma & frida idag, och det fortsätter imorgon! Sedan tog Frida ut Mumin så red jag barbacka på deras tredje nordsvensk, tösa som är 24 år. Vi skrittade ut en sväng bara, mysigt! Hihi hon är verkligen en tresittssoffa. Sen släppte jag ut Tösa i hagen igen så fortsatte Frida rida på mumin så red dom lite i paddocken.
Sedan gjorde jag och frida iordning fler hinder i skogen, en slinga uppför en backe med 3 hinder som max är 40 cm, men meningen men det är ju inte höjden utan att hästarna ska orka galoppera uppför en ganska så brrant backe!:) Tror det kommer bli perfekt,så vi provar nog den imorgon om det inte regnar förmycket bara!

Sedan var vi hos frida och åt pannkakor och tog det lite lugnt.
Sen för typ 1½timma sen gick vi till stallet igen och tog ut Mumin för en liten körtur, hihi han är så söt och verkar trivas att bli körd också! SÅ gulligt så.

Och nu komjag precis in från en springtur, ska snart ta en snabbdusch och sedan ska ni få rolig uppdatering :D
hörs snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0