solar!

Hej, nu ligger jag på altanen och solar lite! Det blev trots allt jättefint väder idag som dom inte sa igår , för då sa dom att det kulle regna. Men ah, det blev fint väder! :D
Idag red jag Längtan igen, en skogstur först somvanligt och sen gick vi ner till paddocken en stund och red där och hoppde även lite. Jag och Längtan tog oss över 80cm, haha en tjock nordsvensk och jag lixom.. Hihi, hon gjorde lite bocksprång här och var så det var kul :D
Sen har jag hjälpt mamma och tvätta fönstren, vet inte varför xD Men jag gjorde det iallafall så nu ligger jag här och solar.

Vad vill ni ha och läsa idag? Kommentera era önskemål.
hörs snart.


Kommentarer
Sagt av: Emmy (whitesnowman)

Så skönt att sola idag! Speciellt efter spöregnet igår..

2011-07-19 @ 17:34:05
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0