Saker ni..

.... kanske inte visste om mig?

1. Jag heter Marie i andranamn.

2. Jag hade 2 sköthästar och 1 medryttarponny på samma gång innan jag fick min första ponny.


Elvira (L)


Tiffani (L)

Smulan (L)

3. Jag har varit på östadkulle två gånger om (2008&2009) och jag ska dit i år igen.


2008,

4. När jag var där 2009 fick jag rida Nicholai's föredetta B-ponny Nibe´s Alladin.



5. Jag har haft 8 kaniner.



6. Dom fyra senaste kaninerna jag hade hopptränade jag mycket med, och dom tyckte det var jättekul!

7. 3 april 2011 fick min bästavän somna in <3



8. JAG TYCKER ATT SOMMARLOVET ÄR BÄST! :D

9. Jag längar tills årets Östadkulle ridläger! detärbäst(L)

Nu fick ni veta lite mer om mig ;)
//ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0