puuuhh,,

Herremingud ja, nu har jag packat och letat efter grejer så mitt huvve är helt trött! Vissa grejer var lite svårare än andra att hitta kan man ju säga. Men det mesta är packat, alla kläder & träningsgrejerna och de. Det är bara luftmadrass, sovsäck,kudde,tandborste osv som saknas. Men det packar jag på söndag och på måndag. Somsagt har jag fixat mycket tidinställda så det kommer upp ganska mycket!

Min mamma och min lillasyster åker till Turkland (TurkietXD) idag också så ska säga hejdå till dom, stackars papi som får stanna hemma ensam (men han jobbar jue) efter jag har åkt till Danmark på måndag, stackarn.
Aja , nu ska jag fixa lite här då,ett "läsvärt" inlägg kommer upp sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0