Minifrågestunden

Här kommer svaren från Minifrågestunden.
Nora bomba med frågor så ja, det räckte! ;)

hur kom det sig att du började med hästar?
Hm, det var nog att min bästa kompis hade hästar, så jag börja först rida där och då tyckte jag att det var så kul så jag fortsatte och började på ridskola!:)

Vilken gren inom ridsport tycker du e roligast,
Svårt,men det är nog hoppningen för att det är lite mer fart. Men gillar dressyr också!

vad är robban bäst p, hopp elr dressyr?
Han har ju sin dressyrstam, men tror ändå han har bäst kapacitet i hoppningen för att han tycker det är roligast!

red/rider du på ridskola? isf vilken ??
Jag rider på ridskola fortfarande ja, Lundens ridskola!

Vad tycker du om min och louise's blogg?
Den är jättebra!:D

Funderar du på att köpa egen häst igen, snart?
Ja,eventuellt nu efter sommarn.

Hur högt har du hoppat?
1,10m med Robban.

Vilka brukar du rida med i ditt stall när du rider eller rider du själv?
Jag brukar rida med Pia, Lilly eller Anne som står i stallet också. Men annars rider jag ofta ut med Frida & Emma för deras stall är bara någon kilometer därifrån.

Rider du för tränare?
Inte just nu, men ridskoleläraren XD

Favorit färg?
Vet inte ;)

Hund Vs. Katt ?
HUND!

Mat Vs. dricka? XD
Hahha det beror väl på om man är hungrig eller törstig (a)

Vilka djur har du?
Har inga djur just nu.

Hur många bloggar har du haft?
Fyra med denna. Ponnyryttaare, ponyrideer och classicalpony innan denna.

Bästa skvallerbloggen? Även om jag redan vet det ;D
PONNYSANNING OFC!:D

Bästa bloggen du läser?
Alla är bra typ!:)

Hur många bloggar läser du ungefär?
Oj, typ runt 20-30 st XD

Vad gör du nu ? XD
Svarar på denna frågan..

Favorit mat?
Potatis och kotletter med farmors goda sås :D

Favorit program?
Venne,ponnyakuten?;)

Gillar du ngn asså inom kärlek typ? :D
Nej,inte nu.

Vilket program gör du dina designer i? :D
Gimp!

Har du varit i Finland? XD
Höhöö, nej det tror jag inte x'd

Är det kul med frågestund?
Jätteroligt!

så var det kul att svara på mina frågor? :D :D
YEAHHH!:D:D

hih, // Ida carlsbogård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0