Landvetter!

Tjeeenamittbena! har ni saknat mig?:D
Jag har inte bloggat på hela dagen men jag har haft nästan fullt upp idag. Har väl varit inne på datan ganska mke men jag har inte kännt för att blogga .. Men så är det ibland.
Sen har jag varit hos farmor lite också och sen bort till Mumin med syster i regnet och båda red han lite. Hahha, han busade som bara den!
Sedan hem och åkte direkt till Landvetter för att hämta storasyster och hennes pöjkvän som kom hem från antlaya, och nej inte från alanya, hehe :D
Så ja,en ganska full dag om ni frågar mig ;)

Imorgon ska jag ta en springrunda igen, duktig chey! Sedan ska jag rida Robban, tror jag rider ut imorgon.
Men nu ska jag sätta mig och ladda upp bilder från hoppträningen som va i söndags eftersom inte det har funkat att ladda upp bilder typ..


Kommentarer
Sagt av: Mysan Carlsson

HALLÅ?

kan du svara åtminstonde? schabraket!!



HÖR AV DIG!

2011-07-09 @ 17:48:55
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0