Hemma igen!

Sådärja, nu är jag äntligen hemma!
Ska väl börja med att berätta om dagen...

Först var det ett dressyrpass på Robban, han var duktig i uppvärmningen men sen krånglade han lite och han koncentrerade sig inte sådär jättebra och han lyssnade inte på mina hjälper. Sedan när det gick hyffsat red jag igenom L:C programmet för skojs skull. Och det var la sådär med vissa moment men då gjorde jag bara om det. Sen övade vi lite mer på övergången från galopp till trav, det blir oftast sånhär slängtrav då men det fixade sig sen efter ett tag när jag övade på att han skulle gå samlat direkt.


En bild ^^

Sedan då en halvtimme efter jag hade ätit cyklade jag bort till Mumin och dom där borta.
Jag gick och longera lille Mumin , han var pigg som bara den! Haha, men det var ju inte konstigt eftersom han inte hade blivit riden eller så på 3 dagar..
Och tillsist så red jag ut en sväng på Lengtanbäbisen, hihi så söt är hon! ;*


En bild på mumin och frida från en CR i vintras! :)

En bra dag tkr jag! Imorgon ska jag ut med mumin igen och eventuellt rida robban, får see! :D
Mer uppdatering kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0