Hemma igen!!!

HEJHEJJJJJJ!
Nu är jag hemma igen från Dana Cup, det var helt AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Asså det var verkligen grymt roligt, vi kom faktiskt 3:a av 40 lag! Fattar ni?!?!?!! i dana cup. Veckan var grymt kul, massa matcher, disco och.. äh ... var ska jag börja? Det var iallafall väldigt roligt! Det gör jag gärna om :D
VI ÄR RÖDA OCH VITA OCH BLÅAAA YTTERBY BAM BAM YTTERBY BAM BAM :D:D:D:D
Haha! OCH NORSKA KILLAR, DAAAAAAAAMN !!! ;D

Denna veckan ska jag rida och vila. Åker ju om 1 vecka och 1 dag igen till danmark på statslagsgrejen. Skadade min höft/ljumske på en match så den gör lite lite ont nu.
Men ska försöka blogga mycket nu , erika är ju kvar i Danmark! Eller ja, inte i Hjörring utan på Bornholm. Där ska hon vara i några dagar/en vecka? Kom inte riktigt ihåg.
Aja, vi hörs sen. Ska åka till göteborg med pappa och kolla på lite mobiler och datorer och sånttt ;D


VÅRAN POKAL :D :D
// Ida carlsbogård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0