hejhej!

Nu sitter jag och äter plättar som jag gjorde alldeles nyss! gottigotti..
Gick upp vid 10 idag *stolt*,hehe det kändes som jag gick upp typ 6 på morgonen för jag var skittrött! Men idga skulle jag ju rida med emma och frida. När jag kom dit såg jag att frida kom med Lengtan för Lengtan och två andra hästar hade rymt från sin hage, busar! Som tur sprang dom tillbaka till stallet igen!
Sedan red vi en långtur i skogen, skönt va det. Hade lengtan såklart! :DD


Nu ska jag hjälpa att städa undan lite i köket, inte jättekul, sen ska jag ut och sova lite och samtidigt sola och kanske läsa en bok. Sedan efter sverige matchen ska jag ut och springa igen.
Mer uppdatering senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0