Heiiisan!

Godkväll på er! ;)
Nu kom jag precis hem från Frida och dom, vi var och kollade semifinalen i VM (Sverige-Japan) där. Det gick inte så bra för sverige dom förlorade mot japan med 3-1. Haha inte så jättebra eftersom japan inte är så bra.. Men bättre än Sverige verkade det som.

Innan det red jag ju Robban. OCH DET KORTA RIDPASSET GICK AWESOOOOME!!!!
Först red vi ut lite i 20 minuter, mest skritt men vi travade också. Sedan red jag en kort stund i paddocken också, först fortsatte vi trava lite och han gick superfint, lösgjord från början och sen galoppen då, herre min guud vad fint han gick. Jag ville bara fortsätta rida, rida, rida men jag skulle följa mina planer så jag slutade när det gick som bäst. Han var jätte lyhörd för skänkeln och gick superdupermega fint i form. Red på volter, små volter, öka, bytte galopp, liten volt, ökning osv.
Man kan ju säga att dressyrponnyn kom fram idag!

Imorgon då ska vi nog ut till havet eller nått och sen är det ridning på robbis igen!
kramkram på er :)





Kommentarer
Sagt av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

sv; ja visst, det tycker jag med! men hoppas att såret läker fint! :) <333333333

2011-07-14 @ 12:32:53
URL: http://silverponny.blogg.se/
Sagt av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 00:09:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0