Hästbutiker tidinst.

Tänkte skriva om några utav hästbutikerna runt om Kungälv/Göteborg där jag oftast köper grejer.


Tre hästar, där jag handlar mest. Massor med utrustning, verkligen massor. Begagnat också,har de mesta fodret och jättetrevlig personal i kungälv. Dock lite höga priser på vissa grejer men annars är det faktiskt bra pris.
En bra grej med tre hästar är att dom har sadelprovning på plats + safety system hinder som man kan köpa där. En riktigt bra butik!
BETYG: 4,5/5


Börjes, här är jag inte sådär jätteofta eftersom det ligger ner mot varberg. Men där har de fina grejjer,mycket från kingsland (gillarT) och andra fina saker. väldigt mycket träns & täcken :D bra priser!
BETYG: 3,5/5


MyOne är en butik jag gillar, dock har dom inte så stort sortiment tycker jag. Men fina grejer har dom också oftast med bra kvalitét med oftast bra priser.
BETYG: 3,5/5

SADELKAMMARN
Sadelkammarn, den nya butiken i kungälv. Tror jag kommer bli jättebra! Bra priser och änsålänge har dom tagit in jättefina ridkläder och assnygga schabrak. Dock har dom ju inte så stor plats men ändå. Tror faktiskt att det är en bra konkurrent till Trehästar..
BETYG: 3/5 änsålänge xD

Tänkte ta med Hööks också men närmaste är i Uddevalla så det ligger ju inte runt Kungälv/Göteborg.
// ida carlsbogård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0