godmorgon!

Tjeenare mannen!
Nu har jag ätit frukost och så! Idag ska jag börja att packa till Dana cup. Lägga fram träningsgrejer och sånt :) Sedan ska jag väl inte göra så mycket, tänkte höra med Frida om hon ville gå på Harry Potter ikväll.

Har inte hittat någon som kan köra mig och frida imorgon, hoppas verkligen verkligen att vi hittar någon för jag vill verkligen dit! Men vi får se.
Idag ska jag försöka fixa något roligt att läsa iallafall. Hoppas jag!:)



Sedan saknar jag Robban jättemycket också, ingen hinner att köra upp mig till Anne nu, får rida han igen efter Dana. Men det är ändå bra att han rids mer nu eftersom Anne tog hem honom för att hinna rida mer nu under hennes semester så det är ju bra ändå. Men jag saknar honom!
Kommentera era önskemål om vad jag ska skriva om sedan. Hiss/diss, dagens vill ha, åsiktsinlägg eller outfits?


Kommentarer
Sagt av: Av och med Maria & Pearl på ~ Hoppbloggen~

Hej, söt ponny du har! :)

Klicka gärna in på min blogg om vardagen med ett envis sto;)



Kanske följa varann via bloglovin? :)



Kram Maria

2011-07-22 @ 13:22:20
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0