Douglas Lindelöw

Jag läste precis att Douglas Lindelöw har fått en egen supporterklubb!

Den heter Top Ten Team!
Dom ska typ hjälpa han att få han till tio i topp i världsrankningen. Man kan bli medlem på http://service.equipe.com/team-top-ten-dou-glas/membership och det kostar 400:- och då stödjer man han till att nå toppnivå. Man kan få exlusiva erbjudanden från Douglas sponsorer och tränare och nyhetsutskick och sånt. Man får även en keps med en logga om man blir medlem.
Sedan lottas det även ut saker som produkter eller tjänster varje måndad.

Jag gillar Douglas, han kan bli något riktigt stort så funderar faktiskt på att bli medlem.. men jag tror inte det men jag hoppas många andra engagerar sig i det!



//ida carlsbogårrd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0