Det gick as bra på tävlingen:D

Det gick as bra på Jenny lund!!! På 70 cm banan Vägrade han på att hinder men det va för jag inte höl om honnom med benen. Man måste göra det på honnom annarshoppar han inte. Sen på 80 cm banan blev vi felfria så jag fick i alla fal med mig 1 roset hem:D Det fas också en vattengrav uppsat som jag frågade om jag fick hoppa över och eftersom Maxen aldrig har sätt en son förut blev han ju jätte rädd. Så jag bara flög av men skadade mig inte började bara skratta för jag viste att han skulle riagera så. Men sen travade jag fram till det och han fick nosa på det sen vände jag honnom i gen och denna gången hoppade han. Sen hoppade vi det några gånger till:D så nu får vi hoppas att han inte är rädd för det längre.



Ett smakprov på bildbomben som kommer i nästa inlägg<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0