daagen!:)

Hej på er!
Min dag idag har varit bra! Jag åkte frida på förmiddagen och vi var ute och plockade hallon med hennes lillasyster och sedan spelade vi sims en stund. Hihi..
Sedan gick vi till stallet och vi red lite på fältet, härligt! Jag red lite också ;) Mumin tyckte nog det var roligt att få rejsa lite på ängen :D hade jag tyckt iallafall! :)

Imorgon ska antagligen med fridas och min familj till Fun City i varberg! Hoppas det blir roliigt:)
så det kommer inte vara den bästa uppdateringen :(




Kommentarer
Sagt av: Ponny och Häst

Har du fastnat i din ridning och behöver komma vidare? Har din ponny/häst börjat få dåliga ovanor eller är det bara så att ni behöver lära er fler övningar?

I min blogg kan du läsa om allt sånt där! Du kan även delta i tävlingar som kommer komma upp nu och då.



Kommentera eller maila mig med dina problem/frågor så hjälper jag dig direkt!

// Ponny och Häst

2011-07-12 @ 22:44:15
URL: http://ponnyohast.webblogg.se/
Sagt av: Ponny och Häst

Har du fastnat i din ridning och behöver komma vidare? Har din ponny/häst börjat få dåliga ovanor eller är det bara så att ni behöver lära er fler övningar?

I min blogg kan du läsa om allt sånt där! Du kan även delta i tävlingar som kommer komma upp nu och då.



Kommentera eller maila mig med dina problem/frågor så hjälper jag dig direkt!

// Ponny och Häst

2011-07-12 @ 22:49:53
URL: http://ponnyohast.webblogg.se/
Sagt av: My Carlsson

Svar: Kul att du svara.. jag har kontaktat henne också men hon säger att jag ska ta kontakt med dej eftersom du har schabraket + adressen, jag har ju väntat ett X antal veckor nu (det skulle skickas veckan efter den avslutats i februari..)! Det verkar ju som du är i stan titt som tätt om man läser din blogg så det borde inte vara så jobbigt att slänga in det hos posten!

2011-07-12 @ 23:20:47
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Sagt av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

sv; Jag fick höra det av Felicias mamma, men hoppas att hon "bara" skadat sig under ridturen iaf! Men det skadar ju aldrig att vara försiktig :) <3333333333

2011-07-13 @ 22:08:12
URL: http://silverponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0