Börjes vs. Hööks

Börjes vs. hööks - vilken butik är bäst?
Själv tycker jag att det är ett svårt val här. Hööks gillar jag, många säger ju att Hööks kopierar andra märken.Men det är ju inte 100% sant eftersom det är märkerna som dom köper in som härmar andra märken. Så det är ju lite synd, för då är det ju samma sak som att Hööks skulle härma andra märken men så är det ju inte. I övrigt tycker jag dom har ett bra sortiment med olika produkter. Inte så dyrt heller. Söta schabrak & matchande grejer till mindre barn & ponnysar, gulligt!!

Börjes, gillar väl mest den butiken för nu har dom fått in massor av kingsland. Sedan är väl den butiken lite lite större än Hööks (iallafall i dom butikerna av börjes & hööks jag har varit i) och har också väldigt bra sortiment. Kingslandsakerna är också lite billigare än det vanliga om man säger så, mot de vanliga (t.ex. kingslandsakerna på Tre Hästar) produkterna som säljs i andra butiker. Annars har dom ju mycket saker ifrån Kingston, som också har härmat Racesafe med sina västar. Eller det kanske är tvärtom?;) Priserna är oftast jättebra också!

Mitt slutresultat är iallafall.... jag tycker att Börjes tar hem dethär. Dom har helt enkelt en bättre butik! Med kingsland..

- Vad tycker ni om Börjes? Vad tycker ni om Hööks? Vilken shoppar ni mest i? Varför/Varför inte?

                         VS                       

Kommentarer
Sagt av: Av och med Maria & Pearl på ~ Hoppbloggen~

Jag gillar hööks mer för dom har trevligast personal. Tycker att det är mycket viktigare :)



sv. okej, lägger till dig nu! :)

sv2. Byter gärna bildlänk! Skicka er kod till mig så ska jag leta reda på min ;)

2011-07-22 @ 17:39:59
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Sagt av: Nora

Jag gillar nog båda lika mkt! :D

2011-07-22 @ 18:53:02
URL: http://equosteam.blogg.se/
Sagt av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

Jag gillar mest Börjes jag med, och sen är det ju inte bara Kingsland de har tagit in, Mias RS har de vilket jag är väldigt glad för ;) <3

2011-07-22 @ 23:18:33
URL: http://equosteam.blogg.se/
Sagt av: Felicia - Stall Viggeby

Jag tycker mest om Hööks då jag har så långt till Börjes och har aldrig vart där, och hemsidan är så rörig enligt mig. :) Tycker det är bra att Hööks kopierar lite, men dom överdriver lite. Det är ju bra för de som inte vill köpa saker för jätte mycket pengar. Bor du nära en Börjes butik eller? :)

2011-07-23 @ 20:01:06
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0