Tränat häcken av mej

Tjingeling badring!
Hemma från fotbollsträning nu då, har ätit lite kvällsmat och ska snart göra iordning mig för att lägga mig i tid. Måste komma in i skoltiderna osv. Dock behöver jag inte gå upp fören kl. 9 imorgon men sen blir det annat. Suck.. Hann inte uppdatera förut innnan jag åkte till träningen. Red ju Längtan i skogen och på en liten terrängbana där. Pigg som tusan!
Lite andra nyheter om mitt hästliv.
Först och främst ska jag börja rida Tova (Pias häst) på fredagar, brukar ju ändå hjälpa henne att mocka åt tova & troja så jag ska även rida Tova nu! Hon tyckte det gick så bra förra gången så jag ska fortsätta med det under vinterhalvåret.
En annan nyhet , Emmas (hon som jag rider med) syssling Nina äger två hästar, och hon har inte så mycket tid just nu pga. att hon har skilt sig och har ett barn på 2 år. Jag ska kanske hjälpa henne att rida och ev. tävla hennes häst Rambo i hoppning. Emma skicka iväg ett mejl idag,så jag får väl se vad som händer! Hade varit jättekul!! Fast han står ju i Alingsås så det blir en bit att åka :)

Imorgon börjar vi ju tjugo i 11 så jag ska ta bussen in vid 10. Mycket spänd på hur schemat kommer se ut. Hoppas det blir bra iallafall! :)
Hörs imorgonnn


Till veckan ska jag rida Robban igen<3

// ida carlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0