Sorry för dålig uppdatering!

Förlåt att jag inte har bloggat både i dag elleri går:( Men har verkligen inte hunigt. I går va jag först på 3 hästar och lämnade in massa saker till bagangnar marknaden och köpte ett hakamor ( stavning). Sen åkte vi till betans saladsbar och då såg vi att dom hade uppnat en skobutik där alltså dom har uppnat en skobutik under sin saladsbar ingången är bakom affären. Så där köpprte jag ett par stövlar. Och sen åkte jag till stallet och hoppade lite på Maxen han va pigg men stel. Sen åkte jag upp till Lunden och red lektion den började ju nu. Då red jag Måns en ny häst som kom till ridskolan för några dagar sedan. Han v seg och så men lite kul att prova på en sååå enorm häst. Han va verkligen både tjock och stor!
Men ni får ha det så bra puss:D

Här är Gummistövlarna!
Justdeja jag ska börja rida Madonna en D-ponny i stallet Någon gång i veckan! Så ska rida henne i mogon typ ¨provrida¨.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0