solig dag

Tjeenare!
En solig dag idag, betyder typ= Ingen bloggning. Har haft fullt upp med packning, hästar och stenläggning på Romevi! Så bloggen har jag inte haft tid med fören nu tyvärr. Men nu ikväll ska det bli uppdatering hoppas jag!
Packade på förmiddagen, så det mesta är packat nu. Sen kom frida & mumin och hämta mig med sulkyn, och så drog Mumin oss två till stallet. Sedan red jag och Agnes på Tösa samtidigt, hon är en stor nordsvensk så det klarar hon! :) Samtidigt som jocke sprang med fritt. Så söt!!
Lite senare tog vi in Mumin igen och då red frida honom i paddocken och tog några språng, även Hanna och Agnes fick rida lite. OCH JAG XD ..


Mumin och Frida!

Sen åkte vi upp till Romevi och hjälpte till med stenläggning runt konstgräsplanen. Tråkigt, men aja.
Nu ska jag bara slappa framför datorn ikväll, äta godis och sånt också! :)
Justeja, gick runt i MH stövlarna när jag packade, och dom är JÄTTESKÖNA! Åh, redan favoritstövlarna! Så jag ska ta med dom till ridlägret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0