Så trött ..

Allt känns sådär just nu, bara så trött för att det inte blev något liseberg, att jag inte har ridit på 1½ vecka (k a t a s t r o f !!!!!!), att jag har ont i halsen, att det inte finns något att göra, att jag kanske inte ska hälsa på robban för än imorgon. Det ända som håller mig uppe är O**** B*******.  HAHA!
Sen är jag väl trött för att det var en vecka med massor med fotboll, sena kvällar och rätt så tidiga mornar. Ska bara vila denna veckan,rida, chilla på livet och vila till om en vecka när det bär av till Danmark igen. Sen efter det är det ÄNTLIGEN det efterlängtande ridläger.

GOSH så mycket jag har längtat. Denhär grejen i danmark är jag väl inte så förväntansfull över, tror det kommer bli liiite kul men mest jobbigt & tråkigt. Och den grejen efter sommarlovet som kanske kommer hända, mums <3
Aja, ska försöka hitta något roligt att skriva eller så, för dom inläggen som har varit idag har ju bara varit typ intresseklubben antecknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0