Puuhh

Nu kom jag precis hem från stallet igen, för att Frida hade glömt att haspa dörren när hon gick förut så mumin och jocke hade fått upp dörren och ätit massor med havre, mjöl och äpplen! Så jag och frida fick snabbt cykla bort så gick vi med dom i skogen i ca. 30-40 min. Busiga hästar.
Men änsålänge är det bra, vi gick med de så att de inte skulle få stopp i magen för att de brukar inte äta mycket alls. Dessutom har båda haft fånganfall och Havre & Äpplen är inte bra alls. Så vi gick en stund där!

Förut vid 1-2 så red jag och frida båda två på Tösa samtidigt en tur, det blev ett litet äventyr ;) Sedan var det två andra där som heter Hanna och Agnes som red Mumin lite! Sedan har jag packat och ätit och lite så. Riktigt taggad för imorgon!!! Ska bli askul :D:D
Vi ska bort till fridas familj sen också, de vuxna ska spela kort ... 
Mer uppdatering kommer kanske!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0