packa, packa, packa

Åh, det är såå tråkigt att packa! Har gjort det ganska mycket på sistonde och det är tråkigt. Men man vill ju inte komma till danmark utan att ha något med sig, eller hur? :)
Det mesta är klart, åker ju på måndag. Och innan det ska jag också lägga fram lite grejer som jag ska ha med mig till ridlägret som är bara 3 dagar efter danmark. Kommer inte blogga när jag är i danmark, det får Erika sköta nu fakitskt, har ju bloggat själv typ i en månad snart.. Hon har varit överallt!

Haha, men förut red jag ut med Emma och en som hette Bea. En ganska så kort tur i skogen med trav & galopp. Hade Längtan, hon var pigg som vanligt! I slutet övade vi lite skänkelvikning också, hon är jätteduktig på det! :D Ska rida där imorgon med, då blir det hoppning på ridbanan igen :)
Fick lite ont i huvvet efter att jag var i stallet och har lite ont i halsen.. Hoppas inte jag blir mer sjuk i danmark bara! Då blir det inte kul. Men ska vila lite och lägga mig tidigt.


sexii bild.
Btw,så kommer nog Robban hem till veckan också! :D

Hoppas att jag kan fixa lite mer inlägg idag, erika kommer hem idag ocksåå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0