Marstrand o sånt!

Shena!
Idag var vi på marstrand med våran klass + 8B. Vi gjorde inte så mycket, gick en promenad och spela kubb, rättså chill. Suuperduuper varmt va det!
Bussen hem, man svimmade ju nästan för det var så varmt? Aja, imon börjar det riktiga med lektioner och sånt. Ska även till tandläkarn imorgon ,fml, och nu ikväll ska vi hämta ut våra datorer! Dom säger att de ska vara riktigt bra och det hoppas jag verkligen :) Så nu kanske det ändå blir bra uppdatering eftersom jag kan blogga på raster o sånt. GREAT!



Från torsdag till söndag är Anne borta och då ska jag rida Robban de dagarna!
Ska även kolla med henne om den lokala tävlingen på Troya (godiscupen) ifall det kanske hade funkat att vara med där. Hade varit kul :D
Nu ska jag snart upp till stallet o sen skolan igen!
puusss

// ida carlsbogårddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0