I <3 Sweden

Tjena mittbena! :D
Nu är jag hemma från Danmarkslägret igen, hoppas att ni har haft bra uppdaterig här av erika! Jag har haft det jättebra i danmark. Det är ganska coolt av vara bland dom bästa i göteborgs FF, och det är ju väldigt många lag där. Där var det jättekul, långtråkigt och massa på samma gång :D Hehe.. Jättebra tränare osv. Tränade ju 6 pass på 3,5 dagar! Jobbigt kan jag säga, kommer vara stel nu. Blåmärken och sånt lite överallt.
Maten va sketagod för det mesta och vi badade i inomhuspoolen en gång som fanns där, det fanns hopptorn och 9sen spelade vi vattenpolo också :D Där vi va hette det Hirtshals Idrottscenter (Danska: Hirtshals Idraetscenter XD) Hahahaha..
Träffa många nya kompisar också, det va chill!!

Men nu är jag äntligen hemma igen, ska sova i min egna goa mjuka säng! ;)

På söndag bär det av till det efterlängtade ridlägret på östadkulle! Ska bli jättekul verkligen , åker ju dit med erika så då kommer de tyvärr bli ett uppehåll med bloggen i ca. en vecka!
Ska även försöka hinna va med lite fler kompisar och rida Robban också! :D
Har typ inga bilder som jag orkar ladda upp nu ..
VI HÖRS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0