Herregud!

Glömde ju att säga detta som jag blev sjuuukt glad över!
Jag fick hem ett par Mountain Horse Supreme High Rider stövlar i onsdags!Hur snygga som helst och dom är grymt snygga! Skulle ju fått ett par andra men så fanns inte dom kvar så jag fick dehär istället och dom är jag mycket nöjdare med. Provade dom förut och de satt som ett smäck på min fot och ben! Helt perfekt. Skitglad är jag då iallafall! :D
Vet inte riktigt vad dom ska användas till , funderar mer på träning & tävling för dom känns för fina att ha till vardagsridning..


// ida carlsbogård


Kommentarer
Sagt av: Sanna Olsson

Fin blogg :)

2011-08-11 @ 23:50:57
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Sagt av: fo

Hejhej, super fin blogg! :)

Kika gärna in hos mig tar nu tag i bloggen. Ställ gärna upp i bloggens HOT or NOT. Där ni läsare skickar in bilder på er själva och någon häst ni rider och får en personlig bedömning av mig och länkning på köpet. Alla som skickar kmr dyka upp. Just for fun ;) Följ även gärna via bloglovin.

kram fo

2011-08-12 @ 14:41:08
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0