Första inlägget!

Heeejsan  nu va det ett bra tag sen jag bloggade. Men ska försöka göra så många inlägg jag kan nu när Ida är borta.
Aja i dga har jag inte kunnat uppdatera något för att jag har varigt på Liseberg och kollat på Lotta på Liseberg. Var bara tvungen att åka dit för Eric ssade va ju där! Haha jag sat näst längst bak. Detva faktiskt väldigt bra platser ändå fick ju sitta på stolarna i alla fal. Jag va i alla fal där med Mina små brudar Evelina, Sofia, Jenny och Maria. Pernilla skulle också dit men hon försov sig :( Sen satt vi med sara och mimmi också.
Men nu käner jag att detta inläggetblev väldigt tråkigt så jag slutar skriva nu.


Hoppträning dan inan dana!


Kreta!


Dana cup!


Bilder på olika bildbomber somsnart kommer upp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0