Dana cup!



Jag shaban och isabelle när vi väntade på båten.

Jenny!

HAHA Pernilla så söt.

På båten.

Min lilla smurf är så söt!

Söta mäniska!


sååå vakra!

haha sofia stopade hela munen ful med choklad.

vi la oss på golvet och sov lite:D

sen tog dom min mobil så hittade jag dom här fina bilderna sen.





i affären eller shoppen eller vad det nu hetter!


Jenny är så vacker.

sen tog domhär min mobil!




4

haha så vacker Olivia!

så då va man framme och har bäddat sängarna och ska äta pizza:D


Dana cup banden.

sän satte vi oss och kolla på massa matcher inan vi skulle spela.



Isabelles tur att ha lite kul med kameran.






ojoj handen på lite fel ställe.


Vacker!!!!!!




Till något bad hotel.

sofias tur att ha kul med kameran.








Jag och Sötnosen Sipa.

Pernilla min söta lilla Mus:D


haha stäng munen sofia!


på väg till Discot!


Mamma och Dotter:D






söta brudar vi vet:D

där hängde vi alla grejer det luktade verkligen såååå gått därinne :D

Alla bilderna är tagna med Mobilen så att ni vet:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0