åångest

Asså kan inte fatta att redan imorgon börjar jag 8an. fml
Det senaste året har gått så jävla fort, känns typ precis som jag började 7an. Känns som jag inte har gjort något denna sommaren. Var ju meningen att jag skulle tävla Robban denna sommaren men visst blev det inte så?
Känns som jag bara har gått och väntat på att de sista veckorna ska komma? Eftersom det var då Dana, Danmarkslägret och ridlägret startade.
Lixom de första 6 veckorna gjorde jag typ ingenting, känns som jag inte har träffat alla kompisarna jag ville och jag har inte heller badat särsklit mycket..
Denna sommarn var väl okej, men nästa blir bättre! Det ska ja se till.

Åttan dårå, värsta tiden sa min syster. Massor med prov och sånt skit, kommer helt enkelt inte hinna med bloggen så mycket. Varken jag eller Erika. Oh sen om nu vi skaffar en ny ponny nu till hösten blir dt ännu svårare. Fotbollen tar tid också.
Men jag älskar att blogga, kommer nog aldrig sluta med det.Det kommer kännas så tomt! Men om jag inte hinner så kan det ju bli som det blir, skolan är ju viktigare. Ifall det blir för mycket kommer jag nog ha en egen blogg där det kommer uppdatering när jag har tid och lust. Har funderat mycket på det och det kanske kommer bli så. Men bara kanske, vet ju inte när det blir en ponny riktigt.

Aja, det får bli som det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Din blogg!:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0